loading...
بازدید : 16 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)
نمیدونم چرا دلم همش احساس کمبود میکنه . . . حس میکنم تو دنیام یه چیزی کمه . . . هر کاری میکنم تا از تنهایی در بیام بازم فکر میکنم تنهام . . . حس میکنم فقط با یه نفر تنهاییم پر میشه . . . فقط با یه نفر آرامش میگیرم . . . کسی که ازم خیلی دوره و رسیدن بهش محاله . . . احساس کمبود محبت و عشق میکنم . . . دوست دارم یه نفر بیادو از عشق برام بگه . . . درد و دل کنه باهام ، بگه دوسم داره تا دنیامو به پاش بریزم . . . خیلی دوست دارم کسی که پشت این همه فاصله پنهون شده بیاد و با من بمونه . . . . . . . . . . . . . .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اگه دو نفر لب پرتگاه باشن و فقط بتونی یکیشونو نجات بدی کدومو نجات میدی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 456
  • بازدید کلی : 4,256